The Rainbow City Anguilla - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu The Rainbow City Anguilla - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu

The Rainbow City Anguilla

Door: Carry

Blijf op de hoogte en volg Carry

24 December 2010 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,

De weken vliegen voorbij en voor je het weet zit je dan alweer aan het einde van het jaar 2010.

Afgelopen maandag zijn Rogier en ik richting Anguilla gegaan met de Ferry. Een toch van ongeveer 15 minuten maar lang genoeg voor mij.
Anguilla is een van de eilanden die hoort bij de kleine antillen en deel uit maakt van de Britse overzeese gebieden. Het eiland straalt een en al rust uit. Heerlijk, even geen drukte zoals op St.Maarten. We verbleven in Lloyd's Guesthouse vlak aan Crocus Bay. Vanuit hier zijn we 's avonds nog naar The Valley gelopen en hebben we verrukkelijk gegeten bij restaurant Koal Keel.
De volgende dag hebben we genoten aan het bounty strand bij Shoal Bay. Het zonnetje wilde helaas niet door de wolken heen komen maar ondanks dat toch genoten van deze zeer relaxde dag.

Gisteren zijn we wezen winkelen in Philipsburg en daarna hebben we ons vermaakt bij La Bamba onder het genot van een zalige cocktail.

Vandaag zijn we even naar Marigot geweest. Wat een drukte, iedereen was hier de laatste kerst inkopen aan het doen. Ik kan nog steeds niet in de kerst stemming komen. Het is zo onwerkelijk zonder sneeuw. Ik heb begrepen dat er genoeg sneeuw is gevallen de laatste dagen ;).

Bij deze wil ik iedereen fijne kerstdagen en een gezond, liefdevol en gelukkig 2011 wensen.

Liefs & xxx Carry