Kia Ora - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu Kia Ora - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu

Kia Ora

Door: Carry

Blijf op de hoogte en volg Carry

10 December 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Na een lange vlucht van bijna 24 uur zijn wij gisteren (9 dec) aangekomen in Nieuw-Zeeland. Het was een lange reis maar het is het nu al waard. Wat is het hier ongelofelijk mooi.

Na eenmaal te zijn aangekomen bij ons B&B en opgefrist te hebben, zijn we Auckland in gegaan. We hebben Mt Eden beklommen en vanuit daar zijn we verder gelopen naar het centrum van Auckland.
Hier zijn we uiteraard in de Sky Tower geweest met super uitzicht over de hele stad en verder.

Helaas is het niet super mooi meer maar gelukkig wel aangenaam. de temperatuur is gemiddeld 22 graden en bewolkt.

Voor vandaag staat er op te planning om naar Coromandel gaan (Cathedral Cove), wat prachtig moet zijn. Helder blauw water, grotten en Hot Water Beach.
De dag zullen we eindigen in Waitomo. Hier gaan we morgen de caves in!

Groetjes Carry & Rogier

• 09 December 2014 - 22:01

Ria:

Zo te zien moet je geen last hebben van hoogtevrees in de Sky Tower. Veel plezier vandaag. Lilly is nieuwsgierig en zoekt mij steeds op om met haar te spelen, niet bang.

• 09 December 2014 - 23:52

Mam:

Dus daar bloeit de achapanthus nu (die lila bloem), echt mooi! Mooie foto's met je nieuwe cameraatje?
    Ben benieuwd naar de volgende foto's. Maak er maar een mooie dag van! En vergeet het pakketje niet te posten.