3 days to Iceland - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu 3 days to Iceland - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu

3 days to Iceland

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Carry

28 Maart 2007 | IJsland, Reykjavik

Hoi allemaal,

nog drie daagies en dan gaat het echt gebeuren. op dit moment ben ik druk bezig met het inpakken van mijn spullen en nog ff aan het genieten van het lekkere weer.

zodra ik er ben zal ik er foto's op gaan zetten en natuurlijk uitgebreid verslag doen hoe het er allemaal is.

kus car

  • 28 Maart 2007 - 10:08

    Brämchen:

    jhie daor ha-j ze!!!!
    Mooie site:D

    kus Brämchen

  • 28 Maart 2007 - 13:50

    Inemien:

    heeej moppie

    Alles goed???
    Nou dan ga je zo weg over paar daagies:(
    hihi maar al vast veel plezier
    maak de boel maar onveilig daar :P :)haha
    En dan zie ik je wel weer een keer.
    Ga wel vaker ff kijken op je site de foto's hihi
    doegieesss kussie
    inemien

  • 28 Maart 2007 - 14:40

    Chana:

    hej carry,
    hoe is het met jou?
    ik zag je naam op msn en dacht ik ga is kijken :D maar wel gedurfd, zo lang naar ijsland, maar zeker coel ;) haha!
    heel veel plezier en suc6 daar!
    Liefs chana

  • 29 Maart 2007 - 19:31

    Anne-Marieke:

    Hey Carry, koffertje al ingepakt?
    Leuke site :-D
    Veel plezier daar hé in IJsland! Ik hoop dat je er een geweldige tijd mag hebben! een good luck met je stage!

    Oft hamingja í Island
    sjáumst
    Anne-Marieke


  • 31 Maart 2007 - 20:19

    Mams En Paps:

    Fijn dat je goed aangekomen bent. Al walvisvlees gegeten?:}groetjes ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: IJsland, Reykjavik

Carry

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 47464

Voorgaande reizen:

07 December 2014 - 04 Januari 2015

Nieuw- Zeeland & Maleisië

10 Oktober 2010 - 22 Januari 2011

St.Maarten

01 Mei 2010 - 01 Augustus 2010

Stage Camping "de Duinhoeve"

01 Maart 2007 - 26 Augustus 2008

Stage IJsland 2007

Landen bezocht: