ff een berichtje van mij uit het verre noorden.. - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu ff een berichtje van mij uit het verre noorden.. - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu

ff een berichtje van mij uit het verre noorden..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Carry

27 Juli 2007 | IJsland, Reykjavik

Haay allemaal,

Ondertussen zijn mn nederlandse vriendjes alweer 2 weken thuis. Tijd gaat snel. zelf moet ik nog 2 weken werken en de laatste week lekker vakantie vieren samen met mn ouders en broertjes.

Afgelopem zaterdag naar een vet feest geweest. In NASA was de party van het jaar!! BURNPARTY..of terwijl redbullparty. Heerlijk gedanst en gefeest :D...

aanstaande week of die week erop ga ik naar Groenland. Heb er ontzettend veel zin in. Heb namelijk foto's gezien van andere die er al zijn geweest en het is BEAUTIFUL!!!

nou mensjes ik laat snel weer wat van me horen....

tot snel

dikke kus car

  • 29 Juli 2007 - 09:46

    Marieke:

    Hee car,
    je fotos blijven super,
    echt geweldig mooie landschappen!
    Zal nu idd wat minder leuk zijn nu je maatjes weg zijn, maar twee weken zijn zo voorbij!En dan komen je ouders en je broertje en ga je lkkr vakantie vieren!!
    Geniet nog even van je tijd daar.

    Liefs Marieke Laheij
    Ps, echt geen zomerweer hier, alleen maar kou en regen :(

  • 30 Juli 2007 - 16:15

    Dennis:

    Hey Hey Carry,

    Hoe gaat het ermee, ik hoop dat je nog veel leuke dingen gaat doen de laatste weekjes en veel plezier in Groenland.

    Hoe gaat het in het hostel nog wel leuk en gezellig.

    Groetjes Dennis

  • 31 Juli 2007 - 09:58

    Daphne:

    Hej Car,

    Nog steeds leuke foto's. Je stage zit er bijna op en je volgende opleiding wacht alweer. Een vriendin van mij zit nu in Amerika en zij gaat ook studeren aan het NHTV. Wat is de wereld toch klein!
    Ze heet Marjolijn van Duijn. Of jullie daad werkelijk hetzelfde gaan studeren daar weet ik niet.
    In ieder geval succes met de laatste lootjes en je nieuwe studie.

    Groetjes, liefs Daphne

  • 03 Augustus 2007 - 13:06

    Bianca:

    heej lieverd

    nog ongeveer 2 weekies en dan zit het er weer op!!

    ik ga nu zondag op vakantie en ben de 19de weer thuis :D

    dus dan gaan we elkaar egt snel weer zien hoor!!

    mis je egt te erg!!

    denk de afgelopen dagen egt heel veel aan vorrig jaar toen we met zn alle op zeebad zaten!!
    vond die tijd egt geweldig!!

    meid ik spreek je snel

    dikke kus
    bianca
    love you!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: IJsland, Reykjavik

Carry

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 47488

Voorgaande reizen:

07 December 2014 - 04 Januari 2015

Nieuw- Zeeland & Maleisië

10 Oktober 2010 - 22 Januari 2011

St.Maarten

01 Mei 2010 - 01 Augustus 2010

Stage Camping "de Duinhoeve"

01 Maart 2007 - 26 Augustus 2008

Stage IJsland 2007

Landen bezocht: