The sun in shining... - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu The sun in shining... - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu

The sun in shining...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Carry

07 Juli 2007 | IJsland, Reykjavik

Hi There,

Nu mag ik zeggen wat is het hier toch heerlijk weer..heb deze week gewoon in mn bikini op het balkon gezeten. Echt heerlijk warm.

Vorige week hadden we een goodbye party van Saar. Eerst zijn we naar haar appartement geweest en toen de stad in..het was echt super gezellig en uiteindelijk lag ik om 8 uur in bed.


Afgelopen woensdag hebben we geraft. Was een bedrijfsuitje..ik zat in de ochtend groep omdat 's avonds moest werken. het raften was echt super leuk. het water was niet echt super koud, ongeveer 8 graden maar we hadden allemaal een speciaalpak aan.Uiteraard werd iedereen in het water gegooid :D. Eenmaal terug konden we gebruik maken van de sauna en jacuzzi's. Heerlijk toch...

Ook zijn er weer nieuwe mensen gekomen..Marijana nederlands meisje en Javier een Spanjaard. Mn maatjes dennis & jason gaan me volgende week verlaten:(..niet leuk maar zo gaat het.

Nu heb ik lkkr twee dagen vrij gehad en ga ik zondag weer voor 4 dagen de ochtenddienst in en dan weer een paar dagen vrij en dan komen er 2 weken van hard werken :S..Heb namelijk 11 dagen achter elkaar avondshift..HELP.

Over een paar weken komen mn ouders en mn broertjes naar mij toe en verheug me er echt op..kan niet wachten tot ze te zien.

Dikke Knuffel Car :)

  • 07 Juli 2007 - 14:56

    Jason:

    Hey Carry!!!

    Hier heb je dan je berichtje! Echt saai hé, nee hoor grapje. Maar ik ga je wel missen hoor als ik weg ga.

    Maar ja, zie je strx wel weer!!,

    Groetjes,

    Jason (jouw aleerliefste Nederlandse-IJslandse collega!!)

  • 07 Juli 2007 - 16:08

    Rianne:

    Heej meis!

    Leuke foto's van het raften, volgens mij is dat echt leuk! Nouja ik ging vorig jaar kano-en met Bianca & Anne-Marieke maar dat werd niets met mij.. maar het lijkt me wel heel leuk ;)

    En zo'n sauna en jacuzzi lijken me echt heerlijk!!

    Liefs,
    Rianne. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: IJsland, Reykjavik

Carry

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 47457

Voorgaande reizen:

07 December 2014 - 04 Januari 2015

Nieuw- Zeeland & Maleisië

10 Oktober 2010 - 22 Januari 2011

St.Maarten

01 Mei 2010 - 01 Augustus 2010

Stage Camping "de Duinhoeve"

01 Maart 2007 - 26 Augustus 2008

Stage IJsland 2007

Landen bezocht: