My mates are leaving.... - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu My mates are leaving.... - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu

My mates are leaving....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Carry

14 Juli 2007 | IJsland, Reykjavik

Hai there,

Het is zover dennis en jason gaan zondag terug naar nederland en laten mij achter :( haha..de stage voor hun zit erop...

Afgelopen week hebben we dan ook veel gedaan maar vooral veel lol gehad.
Tinna, Jason en ik zijn naar Kringlan geweest. En lekker gewinkeld het is namelijke ÚTSALA...:D Tinna en Jason hebben een potje string schieten gedaan..die twee moeten altijd ff gek doen haha.Tinna werd opgehaald door de vriend en toen Jason en ik onze favoriete vriend gaan opzoeken. Ronald Mc Donald :P...

Deze week had ik 4 dagen achter elkaar vrij en heb dan ook vrij weinig gedaan.
's Avonds ben ik wel ff naar het hostel geweest en heb ik Buzz en Singstar gespeeld op de playstation wat erg leuk was en dat betekende automatisch laat in bed.

Afgelopen donderdag hadden we Tea Party omdat er een aantal mensen vertrekken want wel ok was. Het was bij Elsa (accountant)thuis. Geweldig mooi appartement wat uitzicht over de skyline van reykajavik en de zee.

Vandaag (zaterdag) gaan we naar de nieuwe Harry Potter :P..heel veel zin in. maar ik vertel jullie later hoe die was....

heel veel liefs car

p.s. het is hier nog steeds lekker warm :D

• 14 Juli 2007 - 22:30

Dineke:

hallo carry,je/jullie hebben beter weer gehad dan wij in almere zo te zien en te lezen.jij bedankt voor de goede en gezellige tijd van de "boys".jullie staan samen erg mooi op de foto.lieve carry het ga je goed en nog even en dan komen je ouders ook langs.we blijven je volgen op deze site,liefs dineke en een knuffel er bij.(moeder van dennis)

• 15 Juli 2007 - 11:05

Bram:

He zus niet treuren we komen eraan!!
    Hier is het nu ook superwarm (vooral op zolder:p).
    maja kalm aan!

-x- Brammetje

• 15 Juli 2007 - 18:05

Anne-Marieke:

Hey Carry, nog steeds alles goed daar?
    Leuke foto's, nu is het hier ook eindelijk lekker weer alleen voor 2 dagen :-S, maar goed over precies 4 weken zit ik in het vliegtuig naar het paradijsje op aarde:D, voor jou duurd het nu ook niet echt lang meer hé?

Nou meis, nog veel plezier daar!
    En geniet van het lekkere weer,

XXX Anne-Marieke

• 17 Juli 2007 - 15:02

Mam:

Gezellige foto's!!! Jammer dat je maatjes weg zijn, hopelijk kunnen ook zij op een mooie stage terugkijken.
    Voor jou de laatste loodjes..... Je ziet er goed uit op de foto's beter dan wij in dit kikkerlandje.
    Tot gauw, liefs mam

• 26 Juli 2007 - 09:21

Bianca:

heej meis

tis alweer bijna voorbij hea daar.. nog paar weekjes..

ik zat me gister ineens te bedenken .. een jaar geleden heb ik je voor het eerst leren kennen :P

ik zat nu (een jaar geleden)ondertussen al weer bijna 2 weekies daar op de camping,,

de tijd is snel gegaan hea!
    egt niet normaal!!

als je trug bent gaan we snel weer wat leuks doen hoor!!!

maar eerst ga ik ook nog ff lekker op vakantie :P

spreek je snel meis!!!

kussiej bianc