Stage afgerond... - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu Stage afgerond... - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu

Stage afgerond...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Carry

05 Augustus 2007 | IJsland, Reykjavik

Haay allemaal,

ik wil je even vertellen dat ik mn stage heb afgerond en dus nu defenitief klaar ben met het mbo :D...als ik thuis ben hoef ik alleen nog naar school om mn diploma op te halen :)!!!

Over een weekie zie ik mn ouders weer :D naar 5 maanden en kan echt niet wachten tot dat ze hier zijn.

Mijn laatste werk week is in gegaan. Heb 3 avonddiensten en 4 ochtenddiensten deze week.

Groenland gaat helaas niet meer door er is geen plek tot begin september...maar dan heb ik nog wel een reden om een keer terug te gaan :).

Ik kan niet wachten tot ik weer terug in Nederland ben om jullie allemaal weer te zien. Ik heb hier echt een SUPER stage gehad :D...

Dikke Kus Car

  • 05 Augustus 2007 - 20:17

    De Familie Velthausz:

    Lieve Car,
    we hoorde het van je goeie cijfer!
    Van harte gefeliciteerd!
    We zijn benieuwd naar alle spannende verhalen!
    Groetjes en tot snel, teuntje kaat en kits

  • 06 Augustus 2007 - 08:12

    Anders & Ellen:

    Super goed!
    Gefeliciteerd!
    Lekker toch!
    Wij wensen je heel veel plezier volgende week wanneer je pa en ma en broertjes komen!
    Geniet ervan!
    Werk ze nog even en tot snel!

    Veel liefs Anders & Ellen

  • 06 Augustus 2007 - 15:46

    Dennis:

    Hey Carry,

    Van harte gefeliciteerd met het behalen van je stage is ook niet zo moeilijk daar hahaha nou ik wens je veel plezier in je laatste dagen en met je familie

    ik spreek je nog wel.....

  • 07 Augustus 2007 - 13:20

    Patrick:

    hey carry,
    mooie site..
    binnekort is s-berg weer onveilig..haha
    spreek je weer..
    xx

  • 10 Augustus 2007 - 20:19

    Martijn & Wendy:

    Gefeliciteerd!! je diploma ophalen en ook nog een leuke stage periode achter je,kan niet beter toch? nog een fijne vakantie daar met je familie en tot snel!
    Dikke knuffel,
    Martijn en Wendy

  • 12 Augustus 2007 - 10:54

    Jennifer:

    Caaar!

    Gefeliciteeeerd met je diploma!
    Nog veel plezier deze laatste week!
    zie je snel!

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: IJsland, Reykjavik

Carry

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 47460

Voorgaande reizen:

07 December 2014 - 04 Januari 2015

Nieuw- Zeeland & Maleisië

10 Oktober 2010 - 22 Januari 2011

St.Maarten

01 Mei 2010 - 01 Augustus 2010

Stage Camping "de Duinhoeve"

01 Maart 2007 - 26 Augustus 2008

Stage IJsland 2007

Landen bezocht: