Pinksterweekend - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu Pinksterweekend - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu

Pinksterweekend

Door: Carry

Blijf op de hoogte en volg Carry

26 Mei 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Hier weer een berichtje van mij. Vandaag heb ik gelukkig een dagje vrij en kan ik eindelijk bijkomen van een super druk maar geweldig weekend.

Donderdag begon het dan. De eerste Duitse jongeren stromen Burgh-Haamstede binnen en verblijven op onze jeugdcamping. Het verliep vrij rustig en was om 22.00 klaar met werken. 's Avonds nog even een afzakkertje genomen in Renesse waar echt alleen maar Duitsers waren die vrolijk met je begonnen te praten.

Vrijdag was chaos. Zowel de jeugdcamping als het gezinsterrein liep vol. De jongeren kregen allemaal een bandje om zodat wij kunnen zien dat ze op onze camping staan, verder komt er niemand op het jeugdterrein.

Het hele weekend heb ik in de damp van alcohol gewerkt en verbaasde me iedere keer weer dat ik van die lucht alleen al niet dronken werd ;)!

Afgelopen maandag hebben we ze allemaal uitgezwaaid en nu is het weer heerlijk rustig. We kunnen nu weer opladen voor het hoogseizoen.

Lieve mensen ik laat snel weer wat van me horen!

Liefs xxx car

p.s. een kleine impressie wat we in beslag hebben genomen :p oke, we hebben het maandag allemaal weer netjes terug gegeven!!!

  • 27 Mei 2010 - 07:19

    Dianne:

    Hoi Carry :D
    Zozo.. jij hebt het zwaar.. alleen maar leuke mannen bekijken!! :P HAHA wat een baan..!!

    Fijn dat je het zo leuk hebt.. en zeker fijn dat je een vrije dag hebt! Nog heel veel plezier en ik zie je snel!

    Groetjes Dianne

  • 27 Mei 2010 - 09:24

    Mam:

    Ook alle toetertjes weer opgehaald? Ziet er gezellig uit zo'n mensenmassa voor je neus!
    Succes verder. x

  • 03 Juni 2010 - 13:38

    Nicky :

    Heej Schat,

    Nou jij hebt een drukke dag en ik vraag me hier steeds af of het nog wel half 6 gaat worden, zo rustig!

    Jij hebt wel indrukwekkende drukke dag foto's voor de stageterugkomdag haha.

    De computer hier wil PowerPoint niet openen zeer handig:S

    Ik ga morgen uit eten bij Nelsons! Leuk he:D haha Ik weet al wat ik als voor gerecht pak:P

    Heb je nog appelflappen gegeten? Ik vond die eigenlijk ook wel foto waardig voor op je site ;)

    Nou ik ga weer is wat doen.

  • 03 Juni 2010 - 13:40

    Ikke Weer(A):

    Ik drukte perongelijk al op reactie plaatsen!

    maarre ik zie je vanaaf! Gaan we Witlof eten jeuj;)

    -X- Nicky

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Camping "de Duinhoeve"

Recente Reisverslagen:

09 Juni 2010

Een berichtje vanuit zeeland

26 Mei 2010

Pinksterweekend

14 Mei 2010

Giro d'Italia

08 Mei 2010

De eerste week

27 April 2010

Nog een paar dagen...
Carry

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 349
Totaal aantal bezoekers 47462

Voorgaande reizen:

07 December 2014 - 04 Januari 2015

Nieuw- Zeeland & Maleisië

10 Oktober 2010 - 22 Januari 2011

St.Maarten

01 Mei 2010 - 01 Augustus 2010

Stage Camping "de Duinhoeve"

01 Maart 2007 - 26 Augustus 2008

Stage IJsland 2007

Landen bezocht: