De eerste week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu De eerste week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu

De eerste week

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Carry

08 Mei 2010 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal,

vorige week donderdag ben ik richting Burgh- Haamstede gereden, wat mij twee en half uur kostte om daar te komen. Aangekomen werd ik vrolijk ontvangen door mijn stagebegeleider ter plaatse. Hier heb ik een uurtje bij de receptie doorgebracht en ben toen naar mijn tijdelijke verblijf gereden.
Het is dit keer geen wolky carvan maar een grote boerderij waar ik de aankomende twee weken alleen door moet brengen. In totaal zijn er 2 slaapkamers en een slaapzaal. In de zomer kunnen hier 20 vakantiekrachten/stagiaires verblijven. Het gaat dus nog een gezellige boel worden.

De eerste nachten heb ik overleefd. Moet wel zeggen dat het erg wennen is. Het weer was in tussen een beetje omgeslagen maar dat hield mij er niet van om een flinke wandel te maken vorige week vrijdag. Er loopt een pad van de camping richting het strand. Na deze bewandeld te hebben (en de steile heuvels beklommen te hebben) lag voor mij een enorm strand waar ik lekker uitgewaaid heb. En ze zeggen altijd na regen komt zonneschijn en heb hier ook nog even van kunnen genieten.

Vorige week zaterdag heb ik mijn eerste stagedag gehad. Veel informatie gekregen en vast een begin gemaakt aan mijn stageopdracht. Nu een week later kan ik zeggen dat ik al veel geleerd heb en dat ik erg blij ben dat ik voor dit stagebedrijf gekozen heb. De sfeer is top en heb onwijs gezellige collega's.

Afgelopen week ben ik ook bij een paar klasgenoten langs geweest die vlak in de buurt zitten dus ik vermaak me hier wel.

Nu heb ik drie dagen vrij en ga hier dan ook even van genieten. Volgende week is het alweer hemelvaart en daarna komt pinksteren, dus het wordt een drukke periode.

Ik hou jullie snel weer op de hoogte van mijn gebeurtenissen.

Liefs x Carry

• 08 Mei 2010 - 13:22

Bram:

Jooo! leuke foto's, dat gaat druk worden in de farm!

• 09 Mei 2010 - 12:54

Mam:

Ziet er goed uit! Ben benieuwd hoe het is als de hut strax vol is.
    Fijn weekend en tot volgende week!