Een berichtje vanuit zeeland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu Een berichtje vanuit zeeland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu

Een berichtje vanuit zeeland

Door: Carry

Blijf op de hoogte en volg Carry

09 Juni 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Het laatste berichtje van mij was na het pinksterweekend en nu is het alweer begin juni. De tijd gaat snel en vermaak me prima. Het weer heeft de laatste anderhalve week meegewerkt en gezorgd voor veel gasten.

Ondertussen ben ik ook druk bezig met mijn onderzoek en het valt me niet tegen. De enquêtes worden over het algemeen ingevuld en afgegeven bij de receptie. Het analyseren kan nu dus beginnen.

Afgelopen weekend was ik vrij. Heerlijk om even niks te doen ;). Ik heb mijn vrije dagen door gebracht aan het strand en genoten van de zon.

Over twee weken ga ik eindelijk een lang weekend naar huis. Maar eerst nog even werken en morgen een dagje naar school.

Liefs car

  • 09 Juni 2010 - 10:13

    Mam:

    Op het fotootje lijkt het net of er een haai voor de kust zwemt! succes met het analyseren... Jammer dat jullie nu zoveel regen hebben...kregen wij maar eens een buitje pfff x mam

  • 09 Juni 2010 - 15:25

    Bram:

    jooo!
    ik zie de haai ook!! Succes op school morgen.
    x

  • 16 Juni 2010 - 16:36

    George:

    Veel plezier.
    Moet je nu nog eindafstudeerverslag maken?
    En dan naar de universiteit!?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Camping "de Duinhoeve"

Recente Reisverslagen:

09 Juni 2010

Een berichtje vanuit zeeland

26 Mei 2010

Pinksterweekend

14 Mei 2010

Giro d'Italia

08 Mei 2010

De eerste week

27 April 2010

Nog een paar dagen...
Carry

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 47478

Voorgaande reizen:

07 December 2014 - 04 Januari 2015

Nieuw- Zeeland & Maleisië

10 Oktober 2010 - 22 Januari 2011

St.Maarten

01 Mei 2010 - 01 Augustus 2010

Stage Camping "de Duinhoeve"

01 Maart 2007 - 26 Augustus 2008

Stage IJsland 2007

Landen bezocht: