Een berichtje vanuit zeeland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu Een berichtje vanuit zeeland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu

Een berichtje vanuit zeeland

Door: Carry

Blijf op de hoogte en volg Carry

09 Juni 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Het laatste berichtje van mij was na het pinksterweekend en nu is het alweer begin juni. De tijd gaat snel en vermaak me prima. Het weer heeft de laatste anderhalve week meegewerkt en gezorgd voor veel gasten.

Ondertussen ben ik ook druk bezig met mijn onderzoek en het valt me niet tegen. De enquêtes worden over het algemeen ingevuld en afgegeven bij de receptie. Het analyseren kan nu dus beginnen.

Afgelopen weekend was ik vrij. Heerlijk om even niks te doen ;). Ik heb mijn vrije dagen door gebracht aan het strand en genoten van de zon.

Over twee weken ga ik eindelijk een lang weekend naar huis. Maar eerst nog even werken en morgen een dagje naar school.

Liefs car

• 09 Juni 2010 - 10:13

Mam:

Op het fotootje lijkt het net of er een haai voor de kust zwemt! succes met het analyseren... Jammer dat jullie nu zoveel regen hebben...kregen wij maar eens een buitje pfff x mam

• 09 Juni 2010 - 15:25

Bram:

jooo!
    ik zie de haai ook!! Succes op school morgen.
    x

• 16 Juni 2010 - 16:36

George:

Veel plezier.
    Moet je nu nog eindafstudeerverslag maken?
    En dan naar de universiteit!?