Laatste update van 2010 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu Laatste update van 2010 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu

Laatste update van 2010

Door: Carry

Blijf op de hoogte en volg Carry

31 December 2010 | Nederland, Amsterdam

Haay,

Nog even een berichtje op de laatste dag van het jaar 2010.
De kerstdagen heb ik in een waas meegemaakt. Het was ontzettend druk en had ook niet het kerstgevoel. Eerste kerstdag hadden we een barbecue op het strand. Erg gezellig en heerlijk gegeten.

Afgelopen dinsdag hebben Rogier en ik nog het eiland St.Barths (St. Barthelemy) bezocht. Is het eiland voor de Franse en Amerikaanse jetset. Het eiland is ondekt in 1493 door Christopher Columbus en noemde het eiland naar zijn broer Bartholomeo.
St.Barths kent lieflijke en ruige kanten. Kale heuvels, veel steen en veel catussen. Aan de afgeschermde baaien kunnen je heerlijk zwemmen in helder blauw water.
Wij vertrokken 's ochtends vroeg met de ferry richting dit eiland. Toen we eenmaal bij het eiland aankwamen lagen er diverse grote jachten om het zo maar even te omschrijven (zie foto's). Bij aankomst zijn de opzoek gegaan naar een auto maar helaas die waren allemaal verhuurd. Wij hebben toen maar gekozen voor een buggy en hebben hier het eiland mee rond gecrosst.
Om eerlijk te zijn vond ik dit eiland het minste van alle eilanden die ik tot nu toe bezocht heb. Het was leuk om het een keer te hebben gezien maar that's it.

Vsnavond ga ik naar de Boardwalk om daar naar het vuurwerk te kijken en het nieuwe jaar in te luiden. Rogier is gisteren vertrokken en ondertussen ook weer in Nederland. Over een paar dagen komt Bram hierheen en heb daar dan ook al heel veel zin in.

Happy New Year to everyone!!

liefs xx

• 03 Januari 2011 - 10:38

George:

Een heel gelukkig en gezond 2011 toegewenst van Oma, Jannie en mij.
    En ik wil ook zo'n boot!!!