Onverwachts..... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu Onverwachts..... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu

Onverwachts.....

Door: Carry

Blijf op de hoogte en volg Carry

18 Januari 2011 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,

Hier een berichtje vanuit het tropische St. Maarten. Het is alweer een tijdje geleden dat ik jullie op de hoogte bracht van wat er allemaal gaande is hier.

4 januari arriveerden Bram en Hidde (een vriend van Bram). Wat was het fijn om mijn broertje weer te zien naar ruim 5 maanden. Ik had een appartement voor ze geregeld vlak in de buurt van mijn studio. Veel heb ik helaas niet met ze opgetrokken door het werk maar de dagen die we samen waren, waren echt super leuk en heb enorm genoten van hun gezelschap. Ondertussen bevinden deze heren zich in het vliegtuig terug naar het koude Nederland.

Voor velen die mij volgen op waarbenjij.nu komt het volgende nieuws onverwachts. Ik besloten om eerder terug te keren naar Nederland en wel op 21 januari a.s. De reden hiervoor is dat het werk wat ik hier verrichtte voor veel spanning zorgde. Daarnaast voel ik mij niet thuis op dit eiland. De combinatie van beide zorgde ervoor dat ik de keuze heb gemaakt om terug te keren naar Nederland. Er is een enorme last van mijn schouders gevallen en geniet nu met volle teugen van de laatste dagen op St. Maarten. Wie weet keer ik ooit nog eens terug naar St. Maarten, maar dan wel alleen voor een heerlijke zonvakantie ;)!

Ik wil iedereen bedanken voor de e-mails, kaarten en krabbels die ik de laatste drie maanden heb ontvangen. En natuurlijk bedank ik iedereen die mij trouw volgde op mijn waarbenjij.nu!

Tot snel ;)

Liefs Carry

  • 18 Januari 2011 - 22:09

    Liz:

    Aah car! Wat goed dat je deze keuze gemaakt heb voor jezelf! Begrijp het helemaal...als er iets vervelend is is dat het wel! Geniet van je laatste dagen, liefs!

  • 18 Januari 2011 - 22:09

    :

    Heey Carry!
    Dat is inderdaad onverwachts! Fijn dat je de keuze hebt gemaakt die goed voelt, dan weet je dat je de juiste beslissing hebt gemaakt toch?! Nou veel plezier de laatste paar dagen, het is bij jou veeel beter weer dus geniet daar nog maar even van ;)

    Liefs Maartje

  • 19 Januari 2011 - 14:41

    Mam:

    Geniet nog maar ff van je laatste dagen op St.Maarten en tot zaterdag! De warme chocolademelk staat klaar!!!
    x

  • 19 Januari 2011 - 16:18

    Sanne De Bruin:

    Hee meis!

    Jammer dat het uiteindelijk toch niet is wat je zocht. Wel goed dat je deze keuze gemaakt hebt en dat je je daar fijn bij voelt! Je zal wel weer even moeten wennen aan het koude, natte Nederland. Daar had ik ook aardig last van.

    Succes nog even meis en misschien zie ik je wel weer is in Nederland!

    XX

  • 20 Januari 2011 - 00:43

    Jenny:

    Lieve Carry,

    Het gaat helemaal goed komen in Nederland en ik hoop je daar nog eens te zien :)
    Moeten we wel nog even wachten, want ik zit nog wel even hier, haha.
    Het was gezellig met je en wens je alvast een goede reis en succes in Nederland met het zoeken naar een baan!!

    Dikke knuffel Jenny (je buurvrouw) ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

St.Maarten

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2011

Onverwachts.....

31 December 2010

Laatste update van 2010

24 December 2010

The Rainbow City Anguilla

17 December 2010

Amazing Saba

08 December 2010

Hoogseizoen
Carry

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 920
Totaal aantal bezoekers 47477

Voorgaande reizen:

07 December 2014 - 04 Januari 2015

Nieuw- Zeeland & Maleisië

10 Oktober 2010 - 22 Januari 2011

St.Maarten

01 Mei 2010 - 01 Augustus 2010

Stage Camping "de Duinhoeve"

01 Maart 2007 - 26 Augustus 2008

Stage IJsland 2007

Landen bezocht: