Happy New Year vanaf Langkawi - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu Happy New Year vanaf Langkawi - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu

Happy New Year vanaf Langkawi

Door: Rogier en Carry

Blijf op de hoogte en volg Carry

01 Januari 2015 | Maleisië, Langkawi Islands

De afgelopen dagen hebben wij een heerlijk ontspannen verblijf gehad in onze suite op het tropische Langkawi.

Na 2 dagen heerlijk aan het gestrand gelegen te hebben kwamen we tot het besluit dat we nu echt wel iets van het eiland wilden zien.
Het eiland is niet heel groot dus besloten we om een scooter te huren en zo ons mobiel te maken. Het hele eiland kun je in een halve dag bezichtigen op de scooter. Uiteraard hebben we dit niet gedaan. Onderweg hebben we een waterval bezichtigt, naar een krokodillen boerderi'je geweest, naar het Wildlife Park Langkawi geweest en meerdere malen het stadje in geweest.

Gister ochtend hebben we een 2 uur durende Maleisische massage gehad. Soort van ontspannend... ze zijn iets hardhandiger dan in Nederland. Daarna een laatste Bob en Annie (op de scooter) toer gedaan over het eiland om uiteindelijk op het strand te belanden en voor te bereiden op de Pirate New Years eve party op het strand voor het resort.

Onze laatste uurtjes op het eiland slijten we in de lounge van het resort.

We hebben een heerlijke vakantie gehad en het enige wat we er op aan kunnen merken is dat het tekort was! ;)
Wij wensen jullie een fijn, gezond en liefdevol 2015!

• 01 Januari 2015 - 12:37

Ria:

Helaas, het kan niet eeuwig duren, aan alles komt een einde. In Nederland weer heerlijk terugkijken op al dit moois! Goede reis terug, tot morgen!
    Groetjes Henk en Ria