nog 3 maandjes... - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu nog 3 maandjes... - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu

nog 3 maandjes...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Carry

01 Juni 2007 | IJsland, Reykjavik

Hoi allemaal,

Helaas ben ik niet naar de vestmanislands geweest omdat ik de griep had.

Maar heb vorige week wel een tour gedaan naar de geysir en gullfoss. Wat ik persoonlijk erg tegen vond vallen. Je kunt beter een auto huren en het dan zelf gaan bezoeken. Ik zal wel ff een paar foto's erop zetten van de gullfoss en geysir.

Gisteren ben ik met dennis en jason naar de pirates of the carribeaen: at the world's end.Geweldige film. Even relaxen :D.

Ik heb er nu alweer 2 maanden opzitten en het gaat eigenlijk veel sneller dan ik had verwacht.Over 2 weken zit ik alweer op de helft van mijn stage.

Op dit moment is het erg chaotisch en druk. Een groot gedeelte zijn we al fully booked. En er komen steeds meer nieuwe mensen werken die wij ook weer moeten inwerken wat soms niet echt fijn is. Maar zo gaat het.

laten jullie een berichtje achter?

dikke kus car

  • 01 Juni 2007 - 13:54

    Bianc:

    heej sgatt :D

    je zal ook weers is niet ziek zijn op stage hea :P

    tijd vliegt wel om he!!

    lijkt alweer zo kort geleden dat je hier was in rotterdam!!

    kan niet wachten tot je trug ben en dat we dan weer zo n super weekend hebben met het groepje :D

    kijk daar egt naar uit!!!

    nou meis hou vol he je moet nog maar 3 maandjes die zijn egt zo om!!!

    hoop dat je het nog wel btje naar je zin heb daar!!!


    wanneer hoor je trouwes ook alweer of je ben aangenome op die school ofnie?? ben het weer vergete :( suf hea :P

    nou meis ik ga ff met je verder praten op msn!!!

    tot zo


    dikke kus en n knuffel van mij !!!!

    love you!!

    bianc

  • 01 Juni 2007 - 21:33

    Marieke:

    Hee die Car,

    Fijn om te horen dat je weer beter bent!
    Wat n mooie foto's joh!
    Echt super al die uitzichten...

    Helaas heb kan ik zo ff geen sappige roddels bedenken hier uit 's-berg.
    Alles gaat n beetje zijn gangetje, saai he:P

    Wens je nog veel plezier met alles,
    geniet ervan.

    Liefs Mariek,
    ook groetjes van me mam en me zus!

  • 02 Juni 2007 - 07:26

    Daphne:

    Hej Carry,

    Leuk om te horen dat je wel leuke dingen doet. Jammer dat je dan wel ziek bent op het moment dat je een week vrij bent.
    Wat een mooie foto's. Op dit moment moet ik nog 4 weken en dan zit mijn stage erop. Dat gaat ook ineens snel.
    Op Schiphol wordt het ook steeds drukker en komt er ook aan de lopende band nieuw personeel.
    Veel succes nog voor de rest van je stage en ik blijf je weblog in de gaten houden

    Groetjes Daphne

  • 02 Juni 2007 - 09:43

    Anne-Marieke:

    Hey Carry
    Probeerde gisteren stiekem op stage al een bericht achter te laten, maar typen met een belgisch toetsenbord is niet te doen haha:D

    Maar de tijd gaat snel hé, ik loop nu ook al 2 weken stage. Maar van mij mag het lekker augustus worden:D

    Mooie foto's heb je gemaakt!
    Moet je vandaag weer werken?? Ik wel vanavond, maar het zal lekker rustig zijn want de joden heb shabbad en daar zit het hotel momenteel voor mee! allemaal joodse feesten zijn er.

    Nou Succes nog met je stage! en ik kijk uit wanneer je terug komt!

    Mis je! XXX

    Anne-Marieke

  • 07 Juni 2007 - 12:03

    George:

    Wat een mooie foto's! Je vader en moeder weten het nog niet(Bram & Jeroen zeker niet) maar ik smokkel mezelf gewoon mee als ze naar IJsland gaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: IJsland, Reykjavik

Carry

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 47495

Voorgaande reizen:

07 December 2014 - 04 Januari 2015

Nieuw- Zeeland & Maleisië

10 Oktober 2010 - 22 Januari 2011

St.Maarten

01 Mei 2010 - 01 Augustus 2010

Stage Camping "de Duinhoeve"

01 Maart 2007 - 26 Augustus 2008

Stage IJsland 2007

Landen bezocht: