Het is weer tijd voor een update - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu Het is weer tijd voor een update - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu

Het is weer tijd voor een update

Door: Carry

Blijf op de hoogte en volg Carry

20 November 2010 | Nederland, Amsterdam

Hoi Hoi,

Het is weer tijd voor een update voor al mijn trouwe lezers ;).
11 november jl. was ik jarig en wil bij deze iedereen hartelijk bedanken voor alle smsjes en e-mails die ik heb mogen ontvangen. Tevens was het St.Maarten Day maar heb niet veel van deze festiviteiten mee gekregen omdat ik gewoon moest werken.
's Avonds ben ik Suzanne, Wendy en Roy en Natasja + kids uiteten geweest, wat echt helemaal super was. De foto's van mijn verjaardag zal ik snel bij dit verslag plaatsen.

Een klasgenootje (Suzanne) van de NHTV kwam 9 november naar St.Maarten en vertrok na 5 maanden stage op Saba, op 12 november terug naar Nederland. Die dagen dat ze op St.Maarten was, waren echt super leuk.

Verder heb ik nu bijna een week een eigen auto! Heerlijk om onafhankelijk te zijn. Het is best een grote auto en kreeg dan ook meerdere keren te horen: Auto waar ga je met dat meisje heen!!

Op het moment kun je goed merken dat het hoogseizoen er aan komt. Er zijn heel veel toeristen en met name heel veel file, ja idd file!!Dat is wel een nadeel van het eiland.

Tot snel!! xxxxx

  • 22 November 2010 - 09:14

    George:

    Mooie taart!!!

    Groeten

  • 23 November 2010 - 12:40

    Suzanne:

    Hej meis!

    Het waren maar 4 daagjes en was het weer niet super! Toch heb ik een hele leuke tijd gehad! Wij hebben ons goed vermaakt;) geniet van je nieuwe autootje! Spreek je snel!

    Liefs Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

St.Maarten

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2011

Onverwachts.....

31 December 2010

Laatste update van 2010

24 December 2010

The Rainbow City Anguilla

17 December 2010

Amazing Saba

08 December 2010

Hoogseizoen
Carry

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 47479

Voorgaande reizen:

07 December 2014 - 04 Januari 2015

Nieuw- Zeeland & Maleisië

10 Oktober 2010 - 22 Januari 2011

St.Maarten

01 Mei 2010 - 01 Augustus 2010

Stage Camping "de Duinhoeve"

01 Maart 2007 - 26 Augustus 2008

Stage IJsland 2007

Landen bezocht: