...1 maandje is voorbij... - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu ...1 maandje is voorbij... - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu

...1 maandje is voorbij...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Carry

29 April 2007 | IJsland, Reykjavik

Hoi allemaal,

Afgelopen 4 weken zijn echt omgevlogen. ik besef me ook niet dat het alweer een maand geleden is dat ik hier kwam. Ik heb nog steeds het gevoel dat ik op vakantie ben, beetje vaag :D.

Afgelopen week is er weinig gebeurt. Heb deze week voor het eerst receptie alleen gedraaid en ga aanstaande week de avondshift in :)

Jason was vrijdag jarig en werd 17 dus we hadden wat te vieren. We zijn met zn drieen naar de bios geweest. Een geweldige film gekeken. The messengers, horrorfilm. Niks voor mij maar ik liet me uiteraard niet kennen :D.

Morgen (maandag) ga ik weer naar de zonnebank met saar en gaan daarna ff naar Kringlan (shoppingmall), ffies winkelen!!

Op dit moment is het 13 graden dus behoorlijk warm hier. Alleen die harde wind is erg vervelend :S....

Ik zet snel weer een berichtje op mn site...

Dikke kus Car

  • 29 April 2007 - 21:22

    Mams:

    hoi meid, dat gevoel van "vakantie herken ik wel dat blijft ook zo. Het leuke ervan is dat het een levenservaring is die je ten alle tijde weer van pas komt. Neem dat van een oude rot in het vak maar aan!!! Geniet maar lekker!!!

  • 01 Mei 2007 - 15:08

    Maaike:

    eeje meiske!
    tnx voor het lieve kaartje:)
    je hebt weer leuke foto's op je site.
    maandje is snel voorbij gegaan he:P wel een goed teken toch? dan heb je het ook naar je zin.
    ik hoor wel weer van je..
    groetjes en 'n dikke kus

  • 07 Mei 2007 - 17:44

    Rianne:

    De tijd gaat sneller als verwacht of niet? Wel fijn dat je het allemaal naar je zin hebt, gezelligheid van mensen onder elkaar doet vaak ook al wonderen ;) succes nog daar!

    liefs, rianne

  • 10 Mei 2007 - 17:24

    A. Woudenberg:

    Ha Carry,

    Ja, dat is misschien wel een verrassing om een berichtje van mij te krijgen :) Ik was afgelopen dinsdag op stagebezoek bij Priscilla en we hadden het toen o.a. over de oude klas N42E. Ik was heel benieuwd hoe het met iedereen gaat en kreeg toen de url van jouw website.

    Heel leuk om jouw ervaringen te lezen! Het is dat een paar dagen IJsland inclusief vlucht met Icelandair en accommodatie in de zomermaanden vrij prijzig is... Maar, vanaf 1 juni zal Iceland Express (prijsvechter) twee keer per week vanaf Eindhoven naar Reykjavik vliegen. Wie weet, kom ik even langs :) Het lijkt mij geweldig om een bad te nemen in de Blue Lagoon of de heetwaterbronnen van Geysir te zien of de gouden waterval van Gullfos....

    Veel succes tijdens je stage. Het is een mooie ervaring en goed voor je C.V. (portfolio). Wees trots op jezelf!

    Groetjes,

    A.Woudenberg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: IJsland, Reykjavik

Carry

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 47454

Voorgaande reizen:

07 December 2014 - 04 Januari 2015

Nieuw- Zeeland & Maleisië

10 Oktober 2010 - 22 Januari 2011

St.Maarten

01 Mei 2010 - 01 Augustus 2010

Stage Camping "de Duinhoeve"

01 Maart 2007 - 26 Augustus 2008

Stage IJsland 2007

Landen bezocht: