Alweer 3 weekjes er opzitten!! - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu Alweer 3 weekjes er opzitten!! - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu

Alweer 3 weekjes er opzitten!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Carry

22 April 2007 | IJsland, Reykjavik

Hoi allemaal,

afgelopen week is er weinig gebeurt.

Ik heb woensdag paard gereden.Dat was echt super leuk maar wel koud. 's Avond hebben we gegeten in het viking restaurant wat echt een aanrader is.

Vrijdag hadden we een bedrijfsuitje/afscheidsfeestje. We zijn met ongeveer 20 personen gaan bowlen. Stephanie en Deniece waren ervoor het laasts, zij zijn zaterdagochtend vertrokken naar Nederland.

Vandaag (zondag) ben ik vrij. Ik ga niet zoveel doen. lekker relaxen.

O,ja ben van de week uitgegelden met mn fiets. Ja, het sneeuwt hiet nog en af en toe is het dan wel eens glad. Dus zit nu helemaal onder de blauwe plekken :D.

verder heb ik eigenlijk weinig nieuws...misschien heb ik volgende week wel weer wat meer te vertellen.

dikke kus car

p.s. wel ff naar de nieuwe foto's kijken he :)?

• 24 April 2007 - 04:32

Paps:

Alweer 3 daagjes, zijn we met MVR 1 kampioen. Alleen nog tegen sStokkum, en dan zit de competitie er op. Tijd voor vakantie en daar hoort ook Ijsland bij. Fiets voorzichtig en denk aan mij, Paps

• 24 April 2007 - 07:45

George:

Hee Carry,
    Nog 2 of 3 wedstrijden voor Jonathan 4 dan zijn we waarschijnlijk gedegradeerd.
    Daarna beginnen we een discussieforum want praten en schelden kunnen we als de besten! Maar voetbal blijft een mooie sport (om over te praten).
    Wil je informeren of ze nog roostermakers nodig hebben in IJsland?
    Groeten,
    George

• 24 April 2007 - 19:23

Danielle:

hey car...Gaat het nog steeds goed daar??! Ik bekijk elke week je site is en je hebt al best veel fotos erop gezet..!! Leuk man! Mis je nederland nou nog niet joh..Tis superwarm hier, morgen word het gewoon 28 graden!..
    Werk je met leuke mensen samen?? Want dan is het natuurlijk altijd leuk om te werken..! Nouw mopje ik hou je site in de gaten:) Dan blijf ik in ieder geval een beetje op de hoogte..! Veel succes en heel veel plezier nog op je stage.!

Xxx Daan

Ps heb je trouwens nog met je vriendje??

• 25 April 2007 - 07:59

Anders & Ellen:

He Car,

Super leuk deze site. Goed te weten dat het goed met je gaat. Zo te lezen heb je al veel gezien en gedaan. Geniet ervan en veel succes verder.

Liefs Anders & Ellen