week 7... - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu week 7... - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu

week 7...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Carry

16 Mei 2007 | IJsland, Reykjavik

Hoi allemaal,

Hier even een berichtje van mij.
Agelopen 2 weken is er niet echt veel gebeurt. Heb veel gewerkt en dat blijft voorlopig ook zo want het zomerseizoen is begonnen dus we zijn vaak in het weekend al volgeboekt.

afgelopen weekend was er Frans straat theater in Down Town. Wat echt super was. Ik heb 2 uur rond gelopen met Jason en waren aardig gekleurd in ons gezicht. Het is nu al bijna 2 weken alleen maar mooi weer.

's Avonds ben ik uitgeweest met vero en mariedee wat wel oke was.

Ik hoor van iedereen dat ze wat meer willen weten van IJsland zelf. Dat snap ik ook wel. Maar ik heb snel nog niet eens tijd gehad om echt te genieten van het land zelf.

Eind mei ben 3 dagen vrij en ga ik naar de Vestmanislands. Klein eilandje te zuiden van IJsland. Als ik daar ben geweest dan zal ik een leuk verhaaltje schrijven over wat er allemaal te zien valt en te beleven is, oke? :D.

ik schrijf snel weer..

dikke kus car

  • 23 Mei 2007 - 15:54

    George:

    Mooie foto's!
    Wat is het "hofdihouse"?
    Groetjes

  • 24 Mei 2007 - 05:46

    Paps:

    Het Hofdihouse {eigenlijk anders geschreven, maar heb geen ijslandse letters op m'n toetsenbord, was het onderkomen waar Reagan en Gorbatschow verdragen hebben ondertekend die er uiteindelijk toe hebben geleid dat het IJzeren Gordijn is gevallen.Nog meer geschiedenis : ben net terug van de tocht met Bergh in het Zadel. Een fietstocht van 9 dagen waarmee we geld hebben ingezameld voor de kankerbestrijding. Maar liefst > € 500.000,= !!!!!! Voor verslagen en impressies zie www.berghinhetzadel.nl
    Giften zijn ook nu nog welkom. In 2011 gaan we weer. Carry, hoorde dat je bij Strokur en Geysir gaat kijken. Kun je ook filmpjes op je site zetten? Is zo mooi om een geiser in werking te zien.Veel plezier bij aanstaande excursies naar genoemde geisers en Westmannislands. De groente van Paps.

  • 25 Mei 2007 - 12:04

    George:

    Prettige Pinksterdagen.
    Bokito achter glas, Joke, Bart, Jeroen en Bram in de Beerenkuil!?
    Groeten,
    Gors.

  • 31 Mei 2007 - 17:41

    R:

    mis jou....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: IJsland, Reykjavik

Carry

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 47461

Voorgaande reizen:

07 December 2014 - 04 Januari 2015

Nieuw- Zeeland & Maleisië

10 Oktober 2010 - 22 Januari 2011

St.Maarten

01 Mei 2010 - 01 Augustus 2010

Stage Camping "de Duinhoeve"

01 Maart 2007 - 26 Augustus 2008

Stage IJsland 2007

Landen bezocht: