nog 69 dagen te gaan - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu nog 69 dagen te gaan - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu

nog 69 dagen te gaan

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Carry

12 Juni 2007 | IJsland, Reykjavik

hoi allemaal,

Het was vandaag een hele mooie dag, 20 graden maar liefst. Heerlijk!! Van mij mag het wel zo blijven maja...

Het met de dag drukker. We hebben 170 slaap plaatsen dus iedere dag zie je zo'n 340 mensen hahaha...

Afgelopen weekend ben ik uitgeweest met Tinna en Matthew. Dat was echt ontzettend gezellig, en laat natuurlijk. Uiteraard moest ik zondag weer vroeg op want mijn shift begon om 8 uur dus veel slaap zat er niet in :D.


Aanstaande donderdag krijg ik eindelijk bezoek uit nederland :D...Dennis zijn familie is afgelopen week geweest. Was wel gezellig.

volgende week ga ik naar het zuiden en zal dus een aantal foto's maken en mn avonturen weer op mn site zetten.

hele dikke knuffel car

  • 12 Juni 2007 - 11:35

    Bram&Roffel:

    Jhieeeee.

    niet te laat naar bed gaan he?;) Je mag niet brak achter de balie zitte:P
    maja, gedraag je een beetje en doet kalm aan.

    Groeten uit OPGEZWOLLE!!!!!!!!!!!!

  • 12 Juni 2007 - 13:53

    Dineke.:

    Hallo Carry,het was inderdaad erg gezellig daar bij jullie in het hostel.bedankt voor de gastvrijheid en wie weet tot ziens in nederland.liefs Dineke moeder van Dennis

  • 15 Juni 2007 - 01:26

    An:

    Hey Carry ik heb nu nachtdienst en het valt niet mee, ik wil naar bed:(

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: IJsland, Reykjavik

Carry

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 47459

Voorgaande reizen:

07 December 2014 - 04 Januari 2015

Nieuw- Zeeland & Maleisië

10 Oktober 2010 - 22 Januari 2011

St.Maarten

01 Mei 2010 - 01 Augustus 2010

Stage Camping "de Duinhoeve"

01 Maart 2007 - 26 Augustus 2008

Stage IJsland 2007

Landen bezocht: