Veilig en wel op St.Maarten aangekomen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu Veilig en wel op St.Maarten aangekomen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu

Veilig en wel op St.Maarten aangekomen

Door: Carry

Blijf op de hoogte en volg Carry

10 Oktober 2010 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,

Ik ben veilig en wel geland. Het was een lange reis maar het is het zeker waard.
Vanochtend vroeg ben ik vertrokken naar Amsterdam om vervolgens het vliegtuig te pakken naar St.Maarten en vloeg dan ook om 10 uur (Nederlandse tijd)weg. Vervolgens heb ik 8 1/2 in het vliegtuig doorgebracht wat toch wel een beetje lang is.
Bij aankomst op St.Maarten stond Roy en familie mij al op te wachten.

Het is nu half 8 hier en ben erg moe van de reis maar moet nog even een paar uurtjes wakker blijven anders slaap ik vannacht niet.

Het is een kort bericht maar de aankomende dagen zal ik meer laten horen en uiteraard foto's plaatsen.

Liefs Carry

• 11 Oktober 2010 - 04:28

Vader:

Carry, fijn dat je er eindelijk bent. Het was prachtig om de 747 eerst naar het noorden en vervolgens richting engeland af te zien buigen.Ben je nog naar de reggae-party gekomen? Groetjes, ook aan Roy en Natascha en kids.

• 11 Oktober 2010 - 05:38

Martijn Van Buuren :

wij hopen dat jij er een hele fijne tijd mag hebben!!!
    Heb nog ander goed nieuws van onze kant wij krijgen als alles goed gaat in februari een zoon misschien wel leuk om te weten!!!
    groetje wendy mia en martijn

• 11 Oktober 2010 - 08:48

Bert Kouwenberg:

Hee Carry,

goed om te lezen dat je veilig bent aangekomen! Maak er wat moois van!

• 11 Oktober 2010 - 09:08

Nicky :

Heej Carry!

Eindelijk daar! Nu kan het avontuur beginnen;) Heel erg veel plezier meis en ik blijf al je verhalen volgen!

Liefs Nicky

• 11 Oktober 2010 - 09:49

Mam:

Ha liefie, je ligt vast nog op één oor, na je vermoeiende dag. Lekker genieten van alles wat komen gaat! Groetjes aan Roy en familie, x mam

• 11 Oktober 2010 - 12:32

Brigitte:

geniesse die schöne Zeit und halte uns auf dem Laufenden...

• 11 Oktober 2010 - 12:45

Maris:

He lieve meid

super dat je goed ben aangekomen, en dat de reis goed is verlopen! we gaan snel skypen van de week. moeten we maar even krabbelen waneer enzo..! meid geniet er lekker van je hebt het verdient!