Mijn eerste werkdag/kennismaking - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu Mijn eerste werkdag/kennismaking - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu

Mijn eerste werkdag/kennismaking

Door: Carry

Blijf op de hoogte en volg Carry

12 Oktober 2010 | Nederland, Amsterdam

Hello everybody,

Ik bevind mij ondertussen alweer twee hele dagen op St.Maarten en het is echt geweldig!
Ik heb totaal geen jetlag gehad en zit nu helemaal in het ritme. Echter moet ik wel aan de warmte wennen. Overdag is het tussen de 27-31 graden en 's nachts koelt het niet echt af, maar daarvoor hebben we de airco.

Roy heeft me de laatste dagen verschillende delen van St.Maarten laten zien en ben zelfs al op het Franse gedeelte van het eiland geweest.Wat mij de laatste dagen wel is op gevallen zijn de kleine huisjes waar de locale bevolking in leeft. Deze staan vaak op instorten en echt onbewoonbaar in onze ogen. Verder houdt men zich hier totaal niet aan de verkeersregels en mag er op het nederlandse gedeelte gewoon met een slok op gereden worden. Na de hevige regenval van afgelopen week zijn de wegen er slecht aan toe en is het echt oppassen omdat er grote gaten in de weg zitten.

Vandaag heb ik kennis gemaakt met o.a. Steve en Jared van 12 metre challenges. Tevens ben ik mee geweest op excursie. Ik moet zeggen dat ik wel een beetje misselijk was toen ik terug kwam en dat al met weinig wind. Voorlopig ga ik kijken welk wat ik het leukste binnen het bedrijf vindt of de optie om werkzaamheden te combineren. Morgen moet ik weer om 8.30 aanwezig zijn aangezien morgen het grootste cruiseschip "Oasis of the Sea" ter wereld aanmeert. Vandaag lag de Norwegian Epic in de haven.Een aardig groot schip ;).

Voor nu zijn jullie weer op te hoogte. De foto's komen zo snel mogelijk!

Liefs Carry


P.S. Morgen ga ik ook naar een appartement/kamer kijken, op loopafstand waar ik werk en het bevind zich direct aan zee ;), wie weet!

  • 13 Oktober 2010 - 01:36

    Suzanne Op Saba:

    Hej meis!

    Leuk dat je eerste dagen zo goed zijn bevallen! Ik vond sint maarten ook erg mooi! En ik kan begrijpen dat de wegen er slecht uit zien als ik de verhalen en foto's van mijn ouders zag! Flink wat straten blank! Wel apart dat we nu zo dicht bij elkaar zitten;) volgende maand kom ik gezellig langst!

    Nou meis, heel veel plezier! Succes met al je werkzaamheden maar dat komt vast goed!

    We kunnen trouwens ook een keer Skype? Ik zoek je morgen wel even op!

    Liefs Xx

  • 13 Oktober 2010 - 10:54

    Nicky :

    Heej meis,

    Echt fijn dat je het de eerste dagen al zo naar je zin hebt! Dat appartementje aan zee klinkt mij iig als muziek in de oren;)

    En de eerste foto's zien er ook heel mooi uit!

    Wel gaaf het grootste Cruisship ter wereld!!!

    Veel plezier daar meis!

    (K)Liefs

  • 13 Oktober 2010 - 13:22

    Suzanne:

    Ooooh alleen al die foto's!!

    Blij dat je het nu al naar je zin hebt, veel succes met je appartement!

    x Suus

  • 13 Oktober 2010 - 22:02

    Jaimie:

    Heej Carry,

    Leuk dat je het er al naar je zin hebt, beter nog dat je bekenden om je heen hebt. En geniet je al van al het moois?
    Witte stranden?
    Ik zou ook wel weer in de zon en hitte willen staan.
    Het is hier echt te koud aan het worden :D.
    Veel plezier en geniet ervan.

    x

  • 14 Oktober 2010 - 12:45

    George Op Maarssen:

    Dag Carry,

    Leuk om je verhalen te lezen.
    Het is nu een uur of 7 bij jou. Hier is het 14 uur De palmbomen beginnen hun bladeren al te verliezen.
    Volgende week is het herfstvakantie.
    Ik ben de school al bijna helemaal vergeten en kijk uit naar je volgende foto's.
    Groeten,
    George

  • 15 Oktober 2010 - 16:45

    Rogier:

    Hey mop!

    Wat een paradijs daar zeg!! En die temperatuur wen je ook wel aan hoor, beter dan die regen hier :)

    Kom maar op met die verhalen.. en FOTO'S!!!

    Geniet van je weekend!

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

St.Maarten

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2011

Onverwachts.....

31 December 2010

Laatste update van 2010

24 December 2010

The Rainbow City Anguilla

17 December 2010

Amazing Saba

08 December 2010

Hoogseizoen
Carry

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 47478

Voorgaande reizen:

07 December 2014 - 04 Januari 2015

Nieuw- Zeeland & Maleisië

10 Oktober 2010 - 22 Januari 2011

St.Maarten

01 Mei 2010 - 01 Augustus 2010

Stage Camping "de Duinhoeve"

01 Maart 2007 - 26 Augustus 2008

Stage IJsland 2007

Landen bezocht: