St.Maarten-St.Martin - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu St.Maarten-St.Martin - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu

St.Maarten-St.Martin

Door: Carry

Blijf op de hoogte en volg Carry

29 Oktober 2010 | Nederland, Amsterdam

Hola,

Het is weer even tijd om iedereen in Nederland update te geven van de ontwikkelingen die zich hier afspelen.
De afgelopen week stond in het teken van solliciteren en het reageren op vacatures. Op het moment krijg ik hier veel respons op terug en heb ik enkele positieve gesprekken gehad met een goed vooruitzicht.

Vorig weekend heb ik kennis gemaakt met het nachtleven van St.Maarten. Simpson Bay is de "place-to-be" waar lekker genoten kan worden. Hier vind je ook de meeste jongeren van het eiland. Eerst naar de Fullmoon party geweest om vervolgens door te gaan naar de Sucky Dollar bar :D.

Afgelopen zondag heb ik een tocht over het hele eiland gemaakt. Erg leuk en je ziet een duidelijk contrast tussen beide delen. Aan de Franse kant bevindt zich nog een klein vliegveld, hier vliegt men op Dominica (van horen zeggen dat het een super mooi eiland is) en op andere kleine eilanden die hier zijn gelegen. Ook ben ik door Grand Case gereden, de Culinaire stad van het eiland. Hierna ben ik naar Orient bay gegaan, één van de mooiste stranden van het eiland. Het zag er allemaal leuk uit maar aangezien het seizoen nog niet van start is gegaan was het erg rustig.

Woensdag ben ik met de familie naar de dierentuin geweest. Het was geen Burgers Zoo of Dierenpark Emmem. Maar juist super knus. Heel veel papagaaien en andere kleine vogels. Maar ook krokodillen, een struisvogel en wasberen. De meeste dieren zijn hier gebracht doordat deze niet vervoert mochten worden naar andere eilanden.

Dit weekend staat in het teken van halloween en is het drie dagen lang feest en worden er grote geld prijzen verloot voor degene die zich het mooiste heeft verkleed. Typisch amerikaans!

Er zijn nog veel meer leuke dingen in het vooruitzicht maar die vertel ik de volgende keer!

Liefs x Car


  • 29 Oktober 2010 - 13:28

    Rianne:

    Hoi!

    Ik zag toevallig op hyves in je www. dat je een nieuw reisbericht had geplaatst!

    Wat fijn dat je veel respons hebt gekregen op je sollicitatiebrieven. Ik hoop voor je dat je snel een leuke baan hebt gevonden! :D Wel een heel avontuur joh, om zo naar het buitenland te gaan om daar te werken.

    Hoelang blijf je daar eigenlijk?

    Groetjes Rianne
    (Zomer 2006)

  • 29 Oktober 2010 - 15:10

    Nicky :

    Heej meis,

    Weer een mooi verhaaltje! Fijn dat je al wat positieve gesprekken hebt gehad! Ik krijg maandag te horen of ik aangenomen ben. Gaaf joh halloween vieren in Amerika, hoe ga jij verkleed?:D
    We skypen snel!

    xxx heel veel liefs Nicky

  • 31 Oktober 2010 - 20:45

    Renate:

    Ha lief,
    ik volg trouw je verhalen hoor. Hoop dat je snel een leuke baan vind.
    Maar weet zeker dat je dat gaat lukken.
    Hele dikke kus

  • 04 November 2010 - 07:24

    Martijn Van Buuren:

    Hoi Carry, zo te horen gaat het goed en voel jij je al redelijk thuis.
    Hoop dat je snel een leuke baan mag vinden
    Bedankt nog voor je kaartje altijd leuk om te mogen ontvangen geniet van elke dag voor dat je het weet ben je al weer in ons natte kikkerland!!
    groetjes wendy mia en martijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

St.Maarten

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2011

Onverwachts.....

31 December 2010

Laatste update van 2010

24 December 2010

The Rainbow City Anguilla

17 December 2010

Amazing Saba

08 December 2010

Hoogseizoen
Carry

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 47453

Voorgaande reizen:

07 December 2014 - 04 Januari 2015

Nieuw- Zeeland & Maleisië

10 Oktober 2010 - 22 Januari 2011

St.Maarten

01 Mei 2010 - 01 Augustus 2010

Stage Camping "de Duinhoeve"

01 Maart 2007 - 26 Augustus 2008

Stage IJsland 2007

Landen bezocht: