De eerste week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu De eerste week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu

De eerste week

Door: Carry

Blijf op de hoogte en volg Carry

17 Oktober 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Vandaag zit ik alweer één week op St.Maarten. En in de afgelopen dagen is er genoeg gebeurd.

Ik heb besloten op niet te gaan werken bij 12 metre challenge. De werkzaamheden die van mij verwacht werden passen totaal niet bij mij. Goed om daar nu achter te komen dan wanneer ik dat over een maand zou realiseren.
Ondertussen ben ik druk aan het solliciteren bij verschillende resorts en hotels en hoop morgen meer te weten te komen.

De afgelopen dagen heb ik wat rond gelopen in Philipsburg en heerlijk aan het strand gelegen ;).

Gisteren zijn we naar Simpson Bay geweest bij het knusse barretje karakter. Dit ligt meteen aan het vliegveld. Vanaf deze plek stijgen de vliegtuigen op.Echt een spektakel om te zien.

's Avonds ben ik nog met Wendy naar de sunset bar geweest. Super gezellige bar. De sunset bar ligt aan de landingsbaan en kunt hier dan ook vliegtuigen spotten. Gisteren waren er niet echt grote vliegtuigen maar wie weet ga ik er vandaag nog wel even kijken.

xxx Car

• 18 Oktober 2010 - 10:04

Nicky :

Heej Carry!

Wat jammer dat het niks is geworden bij 12 mtr. Challenge. Maar inderdaad goed dat je er nu al achter komt. Ik hoop dat je snel wat anders gevonden hebt!

Het klinkt verder wel erg leuk en gezellig daar!
    Heb je al een adres waar ik je een kaartje naar toe kan sturen?

Geniet ervan en succes met het vinden van een leuke baan!

Liefs Nicky

• 20 Oktober 2010 - 12:42

Mam:

De foto's van dat strandje met die enorme cruiseschepen op de achtergrond zijn heel aantrekkelijk vooral nu hier met bakken de hagel naar beneden komt! x

• 27 Oktober 2010 - 14:41

Ellen:

Hey Car,

Lekker ijsjesweer daar.....heerlijke omgeving zeg!

Jammer dat het niets van bij 12 metre challenge! Ben erg benieuwd hoe het met je sollicitaties is afgelopen en of je inmiddels een nieuwe leuke baan hebt gevonden!

Dus je hebt nu een nieuwe hobby, vliegtuigen spotten......verslavend? hihi. Of zit je toch liever aan de bar.....

Ik wens je heel veel succes met werk! En natuurlijk lekker genieten he!

Volg je verhalen altijd meteen als ik het herinneringsmailtje krijg, erg leuk! Wordt weer tijd voor wat nieuwe info ofniet!!! hahaha! En foto's zijn altijd leuk!

Is nog niet gelukt om skype te installeren, moet er eigenlijk een keer rustig voor gaan zitten, weet niet wat ik fout doe! Als het is gelukt, zoek ik je op!

Liefs Ellen