I found a job and a studio - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu I found a job and a studio - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu

I found a job and a studio

Door: Carry

Blijf op de hoogte en volg Carry

09 November 2010 | Nederland, Amsterdam

Lieve mensen,

De afgelopen week is er veel gebeurd en heb jullie dan ook een aantal dingen te vertellen.

Ik heb een baan gevonden in Maho Bay. Bij "The Caravanserai Beach Resort".Hier zal ik werkzaamheden uitvoeren als het ondersteunen van de front desk activiteiten en het controleren van de kamers op de dag van de check-in.
Ik ben hier nu een aantal dagen werkzaam en het bevalt me tot op heden erg goed. Het resort bestaat uit hotelkamers en condo's.
De condo's worden door de gast gekocht voor een aantal jaar en die heeft dan recht op een bepaalde week in het jaar om in deze unit te mogen verblijven, ook wel timeshare genoemd. Op dit moment is het resort nog volop in de verbouwing en was eigenlijk de bedoeling dat 15 december (start hoogseizoen) de andere helft van het gebouw open zou gaan maar de vraag is nu gaat dat ook daadwerkelijk lukken.

Sinds vorige week maandag heb ik ook mijn eigen plekje gevonden hier op het eiland. Ik heb hier voor 6 maanden een studio gehuurd. Erg knus en gezellig. Heb het inmiddels een beetje kunnen inrichten naar mijn smaak.

Verder heb ik de afgelopen week veel nieuwe mensen leren kennen waaronder veel Nederlandse jongeren.
Het enige waar ik op het moment nog naar op zoek ben is een auto. Op dit eiland heb je een auto nodig om iets te kunnen ondernemen.

Voor de rest heeft het de afgelopen dagen (week) heel veel geregend doordat orkaan Thomas over de carribean raasde. Ondanks dat die op grote afstand van het St.Maarten was, is het weer hier erg onvoorspelbaar. Vandaag heb ik bijvoorbeeld twee uur over gedaan om van Maho naar mijn huis te komen door de regenval. Het laaste stuk moest ik lopen door ondergelopen straten. Ik weet nu als het in Nederland regent het helemaal niet zo erg is ;).

Morgen ben ik een dagje vrij en ga ik heerlijk genieten, als dat mogelijk is met dit weer ;). Donderdag is het hier een nationale feestdag namelijk St.Maartens Day en zijn er allemaal festiviteiten, misschien ga ik daar ook nog wel even heen.

Veel liefs Carry

  • 10 November 2010 - 09:17

    Nicky :

    Heej meis!

    Fijn dat je baan zo goed bevalt! Ik begin maandag spannend! Het klinkt allemaal heerlijk daar behalve het weer dan;) Maar daar komt ook zeker wel weer verandering in!

    Nog bikinis gekocht? haha Kun je daar eigenlijk een beetje goed shoppen? En wanneer komt Rogier je opzoeken?
    We moeten snel een keer afspreken om te skypen, ik moet alleen nog even uitleg vragen aan mijn moeder hoe dat werkt haha.

    Nou meis geniet ervan! En ik hoop dat ik je snel zie en spreek via de laptop:D

    Veel liefs Nicky

  • 10 November 2010 - 09:18

    Nicky :

    Wat ben je trouwens Asociaal bruin;)

  • 11 November 2010 - 10:37

    Jean-Paul:

    He gefeliciteerd meid met je verjaardag. Maar ik lees iets verschrikkelijks en dat het op het moment van schrijven nog 16 weken, 3 dagen en 2 uur is voordat carnaval begint en jij pas over 171 dagen terug bent zullen we het zonder jou moeten doen dit jaar. als dat maar gezellig wordt.

    Een fijne dag en succes met je nieuwe baan en tot gauw

    Groetjes Jean-Paul

  • 11 November 2010 - 11:41

    George:

    Van harte gefeliciteerd ook van Oma.
    Een heel fijne dag.

    Groetjes,
    George.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

St.Maarten

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2011

Onverwachts.....

31 December 2010

Laatste update van 2010

24 December 2010

The Rainbow City Anguilla

17 December 2010

Amazing Saba

08 December 2010

Hoogseizoen
Carry

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 514
Totaal aantal bezoekers 47469

Voorgaande reizen:

07 December 2014 - 04 Januari 2015

Nieuw- Zeeland & Maleisië

10 Oktober 2010 - 22 Januari 2011

St.Maarten

01 Mei 2010 - 01 Augustus 2010

Stage Camping "de Duinhoeve"

01 Maart 2007 - 26 Augustus 2008

Stage IJsland 2007

Landen bezocht: