Hoogseizoen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu Hoogseizoen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu

Hoogseizoen

Door: Carry

Blijf op de hoogte en volg Carry

08 December 2010 | Nederland, Amsterdam

Hoi hoi,

Het werd weer eens tijd voor een nieuw verslag.
Het hoogseizoen is nu officieel begonnen en dat kun je dan ook goed merken. In het resort waar ik werkzaam ben wordt het iedere dag drukker. Niet alleen merk ik dit in het hotel maar ook aan het verkeer, de vliegtuigen die aan en af vliegen en de drukte in Philipsburg. Het eiland begint weer te leven ;)!
Zo zijn de cafés en restaurants langer open wat voor een gezellige sfeer zorgt op de boardwalk.

Ondertussen ben ik al twee keer stil komen te staan met mijn auto. Een probleem met de accu dus heb afgelopen week er maar een nieuwe in laten zetten...en nu rijdt die weer :D (maar voor hoelang)!

Aankomende zondag komt Rogier hierheen en die blijft ruim 14 dagen op St.Maarten. En zoals het er nu naar uitziet komt Bram mij bezoeken in januari :D. Leuke vooruitzichten!!!

De kerstsfeer zit er hier op het eiland ook goed in. Niet dat ik in de stemming kan komen omdat het de zon schijnt en het zo'n 27 graden is maar toch. Het is echt super Amerikaans. Op kerstavond wil ik een rondje over het eiland doen en kun je verschillende huizen bezichtigen die helemaal versiert zijn. Het zal dit jaar een warme kerst worden.

Tot snel xxx

P.s. Next week Saba :D

• 08 December 2010 - 18:26

Nicky :

Heej Meis,

Fijn dat het zo goed gaat! Haha wees blij met je warme kerst, hier kun je bijna schaatsen over de weg. Ja klinkt leuk, maar geloof me het is hier te koud!

Eindelijk zie je Rogier dan bijna weer! Heel erg veel plezier samen! En doe hem de groetjes van mij en Harm!

Enne laat me even snel je skypenaam weten, zodat we bij kunnen kletsen!

Kus Liefs Nicky

• 09 December 2010 - 22:29

Mam:

Het is bij jou iets warmer dan hier.
    Maak een paar foto's van die huizen, ben benieuwd hoe het er daar met Kerst uitziet!
    x mam

• 12 December 2010 - 16:55

George:

Leuk dat het leuk is.
    Heb je je kerstboom al opgetogen?
    Dat helpt wel om in de kerstsfeer te komen. Of je versiert wat anders!!
    Een kerstman ofzo! Ach het zijn zomaar wat ideeën die spontaan bij me opkomen. Veel plezier.