De eerste week is alweer bijna voorbij.... - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu De eerste week is alweer bijna voorbij.... - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu

De eerste week is alweer bijna voorbij....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Carry

05 April 2007 | IJsland, Reykjavik

Haay haay,

Het is hier geweldig. Heb de afgelopen dagen veel gedaan maar vooral veel geleerd. Over 2 weken moet ik namelijk het helemaal alleen doen. Heb mn eerste boekingen al gedaan.
Op dit moment is het super druk,ivm pasen. Afgelopen dagen waren we Fully Booked :p.


Het is wel even moeilijk om iedere x van het nederlands naar het engels om te schakelen maar denk dat het straks wel beter zal gaan.

O,ja iedereen heel erg bedankt voor jullie reacties. Ik vind het echt super lief :P...hopelijk blijven jullie ze ook plaatsen :D.

Zaterdag ben ik vrij en ga dan Reykjavik verkennen (denk ik) of shoppe ;)!!

Ik laat snel weer wat van me horen...

doei doei knuffel c

  • 05 April 2007 - 16:48

    Lizzy:

    hey meissie!!
    Wat een ervaring zeg, om zo ver weg te zitte!! echt erg gaaf!! Hoop dat je daar een hele leuke tijd gaat hebben! geniet er lekker van en veel succes en plezier met je stage!

    Dikke kus Lizzy

  • 05 April 2007 - 17:12

    Bianca:

    heej lieferd

    ben blij dat je het naar je zin heb daar!!

    hoe is het weer eigenlijk??

    meid ik blijf je sait bekijken en laat cker nog wel meer berichtjes achter de komende tijd :D
    net zolang tot je weer terug ben!

    ik spreek je snel meid
    we houden contact!!

    liefs Bianc

  • 05 April 2007 - 21:07

    Maaike:

    eeej meisieeejj
    't gaat goed zo te horen!!!! mooi zow!!!
    je moet me nog wel ff je adres door geven hé:) anders kan ik je geen kaartjes sturen:P

    veel liefs, groetjes en een dikke kus van je vriendinnetjuh

  • 06 April 2007 - 00:03

    Anne-Marieke:

    Hey Carry,
    Echt leuk om zo te lezen hoe het met je gaat, en dat je het leuk vindt!
    Blijf zeker nog regelmatig je site bekijken hoor!!!

    Veel plezier en succes nog verder met je stage!!

    KUS KIS KUS!

    Anne-Marieke

  • 08 April 2007 - 08:09

    Bram:

    Hé Car,

    alles goed? Ga je nog wat leuks doen van de week? Laat ff horen.

    Kus Bram (en iedereen thuis)

  • 15 April 2007 - 19:53

    Faas:

    Dag Carry,
    Ik zie dat jij ook net in Reykjavik bent aangekomen. Ikzelf ben afgelopen vrijdag aangekomen. Hoe is het leven hier?
    En heb je misschien nog tips voor iemand die er net is?
    Ik hoop iets te horen!

    Groetjes,
    Faas

    PS Mijn weblog is faas.waarbenjij.nu

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: IJsland, Reykjavik

Carry

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 47485

Voorgaande reizen:

07 December 2014 - 04 Januari 2015

Nieuw- Zeeland & Maleisië

10 Oktober 2010 - 22 Januari 2011

St.Maarten

01 Mei 2010 - 01 Augustus 2010

Stage Camping "de Duinhoeve"

01 Maart 2007 - 26 Augustus 2008

Stage IJsland 2007

Landen bezocht: