wat een weertje.... - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu wat een weertje.... - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu

wat een weertje....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Carry

08 April 2007 | IJsland, Reykjavik

hoi hoi,

Ik heb gister een eind gewandeld in buien van natte sneeuw en regenen. en ben uit eindelijk terug gekomen in de shopping mall kringsla, puur toeval :p.

op dit moment is het hier super mistig en valt er dus weinig te zien als ik naar buiten kijk.

Straks ga weer werken tussen shift (beetje irri) van 12-20.

Iedereen een hele fijne pasen...:D

dikke kus car

  • 08 April 2007 - 10:38

    Anne-Marieke:

    Hey Carry!
    Snelle berciht van mij hé!
    wel raar jij loopt gisteren in natte sneeuw en ik zat lekker buiten in het zonnetje!

    Nou fijne pasen nog hé

    XXX Anne-Marieke

  • 08 April 2007 - 11:18

    Daphne:

    Hai Carry,

    Leuk om te horen dat je het zo naar je hebt. En wat de talen betreft, dat heb je zo onder de knie. Zelf ben ik in februari begonnen met stage en al redelijk gewent op Schiphol. Halverwege april zit ik eigenlijk al op de helft.
    Ik hoop dat het bij jou nog lekker zomers weer gaat worden.

    Fijne Pasen en tot snel!

    Groetjes Daphne

  • 09 April 2007 - 17:12

    George:

    Vandaag was het heerlijk weer. Ondanks mijn verkoudheid toch meegedaan met de halve marathon in Utrecht. Het ging goed tot ongeveer 15km daarna begon het overal pijn te doen. Maar toch nog net binnen de 2 uur gered. Gelukkig hoef ik niet met mijn voeten te typen anders had ik je niet kunnen schrijven.
    Groetjes.

  • 09 April 2007 - 17:46

    Lieke:

    Haj Carry!!

    Hoe is het daar?? Hier gaat het wel redelijk..
    Wij zijn hier gisteren het bed uitgewalmd van het paasvuur.. Had niet gedacht dat als je er zover vanaf woont nog last van kon hebben:S haha
    Heb je wel een fijne pasen gehad?? Of doen ze daar niet zo aan in Ijsland?
    Maar in ieder geval nog heel veel plezier daar!!

    kus kus Lieke

  • 12 April 2007 - 06:17

    Paps:

    Goedemorgen,

    ben reuze benieuwd of je het noorderlicht inmiddels gezien hebt. Misschien zelfs foto's gemaakt? zie het wel op de site. Groeten paps

  • 13 April 2007 - 19:37

    Oma En Opa:

    Wij gaan nog verder van je vandaan. Morgen brengt Maurijn ons op tijd weg.
    Maak maar reclame voor een uitstapje naar de Extremadura !

    veel groeten van ons saampjes.

  • 13 April 2007 - 21:42

    Anne-Marieke:

    Hey Carry

    Nog steeds naar je zin daar???

    Heb vandaag eindelijk mijn ondernemingsplan ingeleverd, was wel effe een paar nachtjes door werken maar dan heb je ook wat, 400 pagina's!!! en dat 3x uitprinten hahaha, gelukkig heeft mijn vader een snelle printer op zijn zaak!

    Veel plezier nog morgen met de excursie!

    KUSJES

    Anne-Marieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: IJsland, Reykjavik

Carry

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 47497

Voorgaande reizen:

07 December 2014 - 04 Januari 2015

Nieuw- Zeeland & Maleisië

10 Oktober 2010 - 22 Januari 2011

St.Maarten

01 Mei 2010 - 01 Augustus 2010

Stage Camping "de Duinhoeve"

01 Maart 2007 - 26 Augustus 2008

Stage IJsland 2007

Landen bezocht: