Nog maar 18 weekjes .... - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu Nog maar 18 weekjes .... - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Carry Kruijt - WaarBenJij.nu

Nog maar 18 weekjes ....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Carry

15 April 2007 | IJsland, Reykjavik

Haay allemaal,

Ik heb een heleboel aan jullie te vertellen. Er is ook wel veel gebeurt de afgelopen week :D.

Jaromir, de chef kok is ontslagen omdat hij met iedereen ruzie zocht. En hij heeft Deniece geslagen in het gezicht zonder reden. Slaat nergens op :s. Dus we hebben nu geen kok. Maar er komt nu een nieuwe..hopelijk wel een gezellige!

Zaterdag (14-04) ben ik met Jason en Dennis op excursie geweest. Eerst zijn Iceland from below gaan bekijken dat wil zeggen dat we grotten zijn ingegaan. We kregen een heel charmant pakkie aan! Een grote oranje overal en een helm met een lamp erop! In de grot moesten we soms echt helemaal liggend voortbewegen. Het was echt super tof :D!!!!Grote ijsspegels gezien en mooie structuren. Ik heb ook super leuke foto´s dus die komen er snel op te staan :p!

Daarna zijn we met zijn drieen naar de blue lagoon geweest. Heerlijk gerelaxed. maskertje genomen maar echt veel effect had het niet hahaha...

´s Avonds ben ik uitgeweest met Deniece, Stepahanie, Tinna, Jarred, Jeremey en nog een heleboel. Het was echt toppie!!! Alleen het enige nadeel is dat je bijna overal 21 moet zijn om ergens binnen te komen. Het was half 6 toen ik thuis kwam en ben nu aant werk. Moest om 12 uur beginnen.

O,ja aanstaande dinsdag ga ik paardrijden...HELP :)!Een van de organistatie waarmee wij samenwerken geeft een feest om de zomer in te luiden.

Aanstaande vrijdag heb ik ook weer een feestje, naje afscheidfeestje! Deniece en Stephanie gaan weer terug naar huis. Dus gaan we met een heel zooitje discobowling doen!Dus dat zal ook wel gezellig worden!

Ik hoor van iedereen dat het zo´n lekker weer is thuis...hier ook :s heerlijke sneeuw en hagel buien maar vooral veel regen en wind.

Het noorderlicht heb ik nog steeds niet gezien waar ik ontzettend van baal! Van de week was het zo sterk dat je het boven reykjavik kon zien maar wat doet Carry: ze gaat vroeg naar bed en niemand krijgt er meer wakker....heb ik weer!!!Waarschijnlijk zal ik het ook niet meer zien omdat het nu steeds lichter wordt en het straks helemaal niet meer donker is!Dat is wel jammer...maar ik blijf hopen!

Nou lieverds ik denk dat dit wel weer genoeg is!! Wel ff naar mn foto´s kijken hé?

Dikke knuffel c

  • 15 April 2007 - 13:57

    Mam:

    Best een toffe excursie dus! ik krijg al claustrofobie als ik naar de ingang van die grot krijg. Geen foto's van de Blue L.?
    Geniet er maar van, meid succes verder!

  • 16 April 2007 - 15:37

    Bram Kruitj:

    hé Sister

    ziet er allemaal leuk uit daar. Maja ik zit nu aan me tentamens:(
    Hopelijk zijn er binnenkort weer meer foto's bij, want het ziet er allemaal mooi uit.

    Groeten Bram

  • 16 April 2007 - 17:56

    Paps:

    Hoe breed zijn de spelonken in die grotten? Pas ik d'r ook in? MVR gisteren 2-2 tegen concurrent Bredevoort. Moeten het nu donderdag en zondag afmaken om kampioen te worden.Laat het wel weten. Je moet de groente van paps hebben.

  • 17 April 2007 - 08:58

    Maaike:

    eeeeeej meiske!
    toffe dingen heb je al gedaan!! en leuwke foto's:D heeeeel veeeel suc6 met paardrijden vandaag:P hahaha dat had ik wel willen zien:P
    veel liefs

  • 18 April 2007 - 08:43

    Anne-Marieke:

    Hey Carry

    Hoe is het met je?? Heb je het nog naar je zin daar? of wil je al weer terug?

    Leuke foto's zijn het hoor!!! Ziet er mooi uit daar, lijkt me best eng in zo'n grot hahaha

    Veel succes verder met alles nog meis!

    KUS Anne-Marieke

  • 18 April 2007 - 08:49

    Anne-Marieke:

    Oh en leuk is je vest trouwens!!! :-)

  • 20 April 2007 - 08:35

    Jennifer:

    Hee carry!
    Alles goed daar?
    Hier wel hoor!
    Maar het ziet er echt heel vet uit allemaal!
    Heb je het er nog naar je zin?
    maar spreek je snel weer!
    xx Jennifer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: IJsland, Reykjavik

Carry

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 47496

Voorgaande reizen:

07 December 2014 - 04 Januari 2015

Nieuw- Zeeland & Maleisië

10 Oktober 2010 - 22 Januari 2011

St.Maarten

01 Mei 2010 - 01 Augustus 2010

Stage Camping "de Duinhoeve"

01 Maart 2007 - 26 Augustus 2008

Stage IJsland 2007

Landen bezocht: